Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.

 

 

 

 

 

       KONDENZAČNÍ KOTLE
       NEKONDENZAČNÍ KOTLE
      ELEKTROKOTLE BOSCH
      BOJLERY A OHŘÍVAČE VODY
      TERMOSTATY A REGULACE
      ODKOUŘENÍ A KOMÍNY
      ORIGINÁLNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ
      NÁHRADNÍ DÍLY
     SLUŽBA SERVISplus+

 

 

 

 

 

 

 

 

KONTAKT

   Partner POINT

Pivovarská 41 Louny

(osobní odběr zboží)

   Sklad Dachser

Huťská 272 Kladno

(Bosch Termotechnika)

   OFFICE

Blšany u Loun 135

   KONTAKT

Poradíme s výběrem

( 9-12, 14-16 hod.)

   Email

info@junkersplus.cz

   840 111 190

Servisní linka Bosch

( 8-19 hod.)

 

naše cena 1 170 Kč
skladem
naše cena 4 618 Kč
skladem

arr3Originální odkouření JunkersJaký komín pro kondenzační kotel? Kondenzační kotle vyžadují speciální odkouření. Pro laika je ale... arr3Naši partneřiwww.mpmobility.cz www.peslouny.cz ...

Užitečné informace » POŠKOZENÁ ZÁSILKA PŘEPRAVCEM
Jak postupovat v případě převzetí poškozené zásilky

POSTUP při dodání způsoby DPD, Toptrans

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednal, bylo před zabalením a vlastní expedicí zkontrolováno a dopravci následně předáno v nepoškozeném sta­vu.

Pokud zboží po rozbalení vykazuje známky poškození, je třeba nahlásit reklamaci poškození a to podle použitého způsobu dodání:

DPD – postup při reklamaci zde

Toptrans – postup při reklamaci zde

Reklamaci prosím nahlašte i nám na email info@junkersplus.cz a pro urychlení řešení reklamace přiložte fotodokumentaci :

  • poškození zboží
  • vnějšího přepravního obalu (včetně přepravního štítku, manipulačních značek a případného viditelného poškození)
  • uložení zboží v zásilce a to včetně vnitřní výplně (důležité)
  • protokol o předání poškozeného zboží podepsaný přepravcem